Forums Table d'Orientation - Forum Table d'Orientation - Forum

FAQFAQ   RechercheRecherche   MembresMembres   GroupesGroupes   InscriptionInscription 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Charlotte Maglia Chelsea TimothyR Roberto Carlos sa at Hilde

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forums Table d'Orientation - Forum -> A tous
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Invité

Message Posté le : Jeu Nov 19, 2020 10:41 am    Sujet du message: Charlotte Maglia Chelsea TimothyR Roberto Carlos sa at Hilde Répondre en citant

Charlotte Bayern Munchen Drakt JimOogmw Roberto Carlos sa at Hildegard Barcelona Tröja AdelaTole Roy Hodgson 'řdela' ham pĺ Inter Milan og sier manageren 'ikke visste mye om fotball' da han fikk brasilianske til ĺ spille pĺ midtbanen. Crystal Palace-manager Hodgson jobbet med den legendariske fullback Carlos i lřpet av sesongen 1995-96 i Milan. Men til tross for at han har et godt forhold, er Carlos Köp Tottenham Hotspur tröja fremdeles rykende om at han ble spilt pĺ midt-midtbanen under Hodgson - et trekk som nesten kostet ham en plass i den 1997-vinnende troppen Copa America. Carlos sa til Marca: 'Roy Hodgson řdela meg. Han fikk meg til ĺ spille midt pĺ midtbanen. Carlos fikk řnsket Billige Bayern Munchen drakt sitt da han forlot den sesongen for ĺ bli med Real Madrid i 1996, og i sin 11-ĺrige karriere pĺ Bernabeu etablerte han seg som en av de střrste venstrebackene Hildegard Barcelona Tröja AdelaTole gjennom tidene. I samme sesong vant Carlos LaLiga i Madrid, og trakk seg med Norge Drakt fire ligatitler og tre Champions League-vinnermedaljer. Carlos avslřrte at han forlot Milan til den spanske hovedstaden for ĺ jobbe med sjef Fabio Capello, som i likhet med Hodgson styrte England. Han forklarte: 'Jeg dro til Madrid for [Capello], han var den viktigste treneren i livet mitt.'
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forums Table d'Orientation - Forum -> A tous Les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Aller vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum